Wytyczne dotyczące publikacji pokonferencyjnej 2023

WYTYCZNE DOTYCZĄCE ZGŁASZANIA ARTYKUŁÓW DO PUBLIKACJI

Artykuły należy przesłać pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 30 września 2023 r.

Przesłane artykuły zostaną opublikowane w materiałach pokonferencyjnych po otrzymaniu pozytywnej recenzji.

Prosimy o upewnienie się, że przesłany artykuł nie zawiera materiałów opublikowanych nigdzie wcześniej, ani nie jest rozważany do publikacji w innym miejscu. Autor zgłaszający artykuł jest odpowiedzialny za zapewnienie, że wszyscy współautorzy byli zaangażowani w przygotowanie artykułu w równym stopniu, jak również zostali w nim wymienieni. Autor przedkładający powinien upewnić się, że wszyscy współautorzy zatwierdzili treść artykułu. Ponadto, autor zgłaszający odpowiedzialny jest za pracę podczas procesu recenzowania.

Aby ułatwić proces recenzowania, prelegenci powinni stosować się do poniższych wytycznych:

Limit słów dla artykułu to 3000 – 5000 słów (łącznie z referencjami, ale bez tabel, rysunków i załączników). Prosimy o przesyłanie artykułów przygotowanych w następujący sposób:

  • Nazwisko autora(-ów), a następnie afiliacja instytucjonalna (afiliacje instytucjonalne)
    i adres(y) e-mail. Jeśli artykuł pisany jest przez dwóch lub więcej autorów, prosimy wskazać, który autor wyznaczony jest do kontaktu z komitetem organizacyjnym konferencji.
  • Tytuł artykułu
  • Abstrakt (80-250 słów)
  • Słowa kluczowe (między 5 a 7)
  • Tekst artykułu
  • Referencje
  • Załączniki
  • Tabele i/lub ryciny w kolejności, w jakiej pojawiają się w artykule.

Podczas pisania artykułu prosimy o przestrzeganie następujących zasad:

- Marginesy: górny 2,0 cm, dolny 2,5 cm, lewy 2,5 cm, prawy 2,5 cm

- Czcionka: Times New Roman 11pt

- Odstępy między akapitami: 1,0 wiersz

- Numeracja rozdziałów i podrozdziałów: należy stosować się do arkusza stylów wydawcy (dołączonego do niniejszych wytycznych)

- Wcięcie pierwszego wiersza każdego akapitu poprzez jednokrotne naciśnięcie klawisza tabulacji

- Brak spacji po akapitach

- Jak wskazano powyżej, tabele i rysunki należy umieszczać kolejno na końcu pliku tekstowego. Prosimy wskazać w przybliżeniu, gdzie każda tabela/rysunek powinna się pojawić, wstawiając w swoim tekście: [Proszę wstawić tutaj tabelę/rysunek X].

- Przypisy powinny być stosowane oszczędnie i wstawiane za pomocą funkcji INSERT FOOTNOTE w programie Word.

- Rysunki, zrzuty ekranu, itp. powinny być dostarczone jako obrazy o wysokiej rozdzielczości

- Piśmiennictwo, zarówno w tekście ciągłym, jak i w bibliografii na końcu artykułu, powinno być prezentowane ściśle według arkusza stylów wydawcy (dołączonego do niniejszych wytycznych).

 

Lektor High-Tech       Olimpiada
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby podnieść komfort jej przeglądania oraz usług analityki internetowej Google Analytics i Microsoft Clarity. Zobacz Polityka prywatności
Ok